הכל על המסיבות ומסיבות החוף של איה נאפה

הרבה צעירים בישראל, לפני הצבא, נותנים גיחה קצרה לחו"ל, לאיביזה, ליעדים שונים באירופה ואיך לא, גם לקפריסין. בכל שנה בקיץ, נוהרים אל איה נאפה צעירים מכל קצוות העולם כדי לבלות בלגונה המדהימה וברצועת החוף שלה שעליה נערכות מסיבות לצעירים בגיל העשרה ויותר. חיי הלילה באיה נאפה תוססים, ישנם בעיירה פאבים, מסעדות בתי קפה ופעילויות ספורט ימי מגוונות.

מסיבה באיה נאפה
מסיבה באיה נאפה

ביום, תוכלו לראות אותם משתזפים ושוחים במי הטורקיז הצלולים של האי ובערב הם חוגגים במסיבות עד אור הבוקר. החוף התוסס והמבוקש ביותר עבור מסיבות לצעירים הוא ניסי ביץ' ואין כמעט אף חברת טיולים ישראלית שלא מציעה לשם חבילות משתלמות ודילים מטורפים.

ברצועת החוף של ניסי, ישנם בתי מלון איכותיים בדרגות של 4-5 כוכבים ודילים הכל כלול או לינה וארוחת בוקר, ספא ובריכות שחייה.

שמש, ריקודים והרבה אלכוהול בפסטיבלים של איה נאפה 

מסיבת חוף

גם פסטיבלים ישנם באיה נאפה כמו פסטיבל המוסיקה הנערך בימי שני. גם מסיבות צבע, כאשר מסיבה זו נחשבת לגדולה באירופה. יש לציין, כי גם בחופים הסמוכים כמו חוף מקרוניסוס בכל שבוע, תוכלו ליהנות ממסיבת חוף, כשאר מופיעים בה אמנים ידועים מכל העולם. מסיבה זו, נערכת בימי שישי בשבוע.

היתרון הרב בנופש באי הקסום איה נאפה, הוא שרוב הפאבים ומועדוני הלילה, מרוכזים באזור מרכזי אחד (הסטריפ). היתרון הוא, שנוח וקל לעבור בכל פעם לפאב אחר. קחו בחשבון, כי חיי הלילה מתחילים בשעה מוקדמת של הערב, כך שבסביבות השעות 20:00-21:00 הפאבים באזור זה, כבר מתחילים להתמלא. אל תתפתו למועדוני החשפנות למיניהם, המטרה שלהם זה להוציא מכם כמה שיותר כסף בעודכם שיכורים. אם יתמזל מזלכם ותכירו מקומי או מקומית, לאחר שהפאבים נסגרים בשעה 1 בלילה, תוכלו להמשיך הלאה לבילוי במקומות אותם מכירים רק תושבי המקום עד השעות הקטנות של הבוקר.

airalo ad

מסיבות על יאכטות

גם מסיבות על יאכטות, מהוות חוויה בלתי נשכחת עבור צעירים המבלים בחופיה של איה נאפה. מסיבה ביאכטה לרוב נערכת בשעות היום, יוצאים בבוקר על יאכטה מפוארת, שותים ושותים ומדי פעם עוצרים לטבילה במים בלב ים כשכל העת יש מוסיקה, ריקודים ואלכוהול עם נשנושים כיד המלך.

איפה ישנים בבוקר שאחרי המסיבה?

לפני המסיבה כדאי לסגור על מלון מתאים. באיזור איה נאפה יש לא מעט מלונות למבוגרים בלבד ברמות יוקרה שונות ומחדרים פשוטים ועד סוויטות מפוארות – הכל תלוי בתקציב שלכם. דוגמאות?

אם טסתם לכאן בעיקר כדי לרקוד ולבלות והתקציב שלכם מוגבל, אין חובה לבזבז כסף מיותר על מלונות יקרים בדרגת 4-5 כוכבים, יש בתי מלון, בדרגת 3 כוכבים מסודרים ונעימים שכוללים ארוחת בוקר. בדרך זו, תוכלו לחסוך לבילויים, מסעדות, הופעות, פסטיבלים ועוד.

ומה עוד חוץ ממסיבות?

בכללי, מי שרוכש דילים לקפריסין ובמיוחד באי איה נאפה, ייהנה ממגוון חוויות. האוכל הקפריסאי טעים במיוחד, הטיולים מרתקים והנופים באזור דרום מזרח קפריסין, משתנים מנוף הררי, לכפרים פסטורליים. יש כאן מוזיאונים מרתקים הקשורים לאוצרות שהתגלו בים, מבצרים ביזנטיים ועוד.

מי שאוהב ספורט אקסטרים, כאמור, יש כאן המון פעילויות ספורט ימי וביניהן: מסעות דייג, צלילה, שייט בסירות או ביאכטות, סיורי ג'יפים, סקי מים, אופנועי ים ועוד אטרקציות מלאות אדרנלין לצעירים המחפשים ליהנות גם מטבע וגם מחיי לילה תוססים. אם אתם מחליטים לשכור רכב כדי לנוע ביתר חופשיות באיזור (כמו למשל לנסוע ליום טיול בשמורת קייפ גרקו הסמוכה) קחו בחשבון שנוהגים כאן בצד שמאל של הכביש. קראו כאן את כל ההנחיות להשכרת רכב.

לסיכום, היעדים האטרקטיביים ביותר, נמצאים באזור הגדול והדרומי באי זה. האווירה היוונית-קפריסאית נמצאת באזור מרהיב זה. המוסיקה המקומית, החופים הניחנים בחול זהוב, הם אלה אשר גורמים לקלאברים רבים להגיע לאיזור איה נאפה, אשר ניחן בלגונות כחולות, שופינג ומזג אוויר נוח. תושבי המקום, מסבירי פנים ובעלי עסקי התיירות מציעים שירות אדיב ומסביר פנים.

https://www.youtube.com/watch?v=aMXDouIZ6C4